Msn

Sitter i sängen med datorn, selma är i dushen och använder alla mina london-köppta schampon, men det får man väl bjuda på? Själv sitter jag inne på msn, och känner mig som tolv år gammal al over again. Kul det, ganka smart ätt att prata med folk ändå, det måste jag säga. Svårt att blogga samtidigt bara, ilandsproblem?
Hon kom hit runt fyra, och så cyklade vi och badade efter middag. Lite smidigt sådär samtidigt som solen gick i moln, men det var ju iaf varmt. Imorgon åker vi nog in och äter lunch, och sen ska hon till dalarö och jag åker nog till stallet, bara det inte blir för sent. Det tar sån jävla lång tid att åka dit, och så är man inte hemma innan tolv. Men vi får se. Måste åka till något appotek och köpa linsvätska också, lyckat då jag inte har några pengar. Men man kanske kan bli sponsrad? Aja, nu ska jag sluta försöka mig på att göra tre saker samtidigt. Kisses <33



(hittade en bild, kameran är ju i stallet om ni kommer ihåg?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0