Jag har vart liten jag

Sex, sju var det? Kom hem runt tjugo över åtta, och då hade jag missat 42 tåget från centralen och tog tunnelbanan i stället. Åt en pirog till middag medans jag tittade i den nya HM katalogen (ha! inspiration..) och sen så har jag krånglat med bilder i en timme. Det går inte så smidigt som vanligt eftersom min stora laptop fick åka med pappa och Petra (lillasyster) upp till vår fjällstuga, och eftersom jag alltså använder pappas fientliga dator. Ha, det är tur att den är snygg den, annars skulle jag ha kastat ut den ner i dammen =) Troligtvis iallafall. 
Stressade välldigt imorse, innan jag åkte, men han ändå inte med det tåget jag hade tänkt. Kom ändå dit före Andrea, då hon såklart skrämde mig som fan. Jag stod och tittade mot dörrarna, och hon smög upp bakom mig och stod där jättenära tills at jag vände mig om. Skrek lite där ett tag, men det får man väl bjuda på =) Helt underbart att vara tillbaks på Swartlings igen, mer än ett och ett halvt år sen sist, men när man är där känns det som en vecka. Lite nya hästar och en gladare (mindre? Nej, det är nog jag som inte är nio längre. Se bilden förresten) Mini. Eftersom hästarna var ute och blev tjocka så satt vi mest utanför stora huset och drack kaffe, och pratade om hur man ska måla bommar. Nu blir det blommiga, döskallemönstrade, smileymönstrade och cigarett hinder, lite tufft va? Och ett vattenhinder med små badankor =)

Om nästan en timme börjar Sex and The City. Mitt nya beroende. Såg filmen i england, och sen dess är jag fast. Men det är ju så mysigt att krypa ihop i soffan med täcke och choklad/te/cola/cider osv. På sommaren behöver man ju inte heller gå upp i gryningen för att hinna med bussen heller. Nej, det gillar vi =)

Äsh, är välldigt trött och seg nu, har ingen inspiration till att ens skriva någolunda bra. Kanske senare.. Kisses <33



Kanske värdens klokaste och minsta häst? När jag faktiskt kunde rida henne (hon är inte ens upp till höfterna nu, i ryggen) blev jag väll avbockad sådär tre fyra gånger per gång. Härliga tider det =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0