Roligt rädd

Nu har jag vart och köppt hårfärg, är nästan lite rädd, men bara roligt rädd, om man nu kan vara det. Det sjukaste är väl igentligen att jag älskar min naturliga hårfärg, mörkmörkmörk brun men visst skulle det vara roligt med lite rött skimmer i håret. Jag har välldigt blek hy, speciellt i ansiktet, men såhär på sommaren är det lite fräknigt samtidigt som jag har ganska mycket grönt i mina ögon. Då kan det ju kanske se naturligt ut, förhoppningsvis iallafall. Igentligen så kommer det nog knappast synas, men jag har alldrig färgat håret på mig själv förut, så det är spännande =) Gör det i kväll, när mamsen kommit hem. Nej, men det kan ju behövas lite hjälp om man häller färg i ögonen. eller nått sånt. 

Var duktig och joggade förut, men kanske inte tillräckligt långt för att det skulle ha någon betydelse. Var ändå förvånad över hur långt jag orkade, jag har ju inte ens ridit på en månad, något tappar man väl? Ska väll kanske börja springa lite mer, för att få upp konditionen och så, men vet liksom inte om jag vill. Troligtvis blir det ju bättre och framför allt enklare om man har sprungit en viss sträcka varje dag under typ en vecka. hm. Måste börja äta lunch också, men tycker det är så jävla tråkigt. Är det inte igentligen det? När man går i skolan eller jobbar så behövs det ju, eftersom man är hungrig, men annars är det bara ett ganska onödigt avbrott i något man håller på med. Men om  man då istället går och småäter (som jag) är ju inte det heller särskillt bra. Alla ens rutiner försvinner på sommaren, och igentligen älskar man ju det, men det behövs ju. Nej, just nu känner jag mig skit, sitter här med min inte längre platta mage (det är sant, fast den är mer uppsvullen) och har inte lyckats med något på dagen. Vet ni, jag tror anledningen till att jag vill stanna hemma är att jag (undermedvetet allstå) måste bli påminnd över hur tråkigt det igentligen är. Efter lunchtid så är det inte roligt längre och man sitter ju inte hemma två dagar i streck.
Nej, nu tänker jag sluta skriva, ska lägga upp smycken istället. Inte ens jag tycker att texten var särskillt intressant =P
Kisses <33



min väska från london som jag hade fullproppad med stallkläder igår påväg till östra. Snygg va? från marc.b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0