Lördag

Känner mig rätt misslyckad med det här med bloggen. Det tar ju ett tag innan man naturligt börjar blogga om allt som händer (eller inte händer) osv, och jag har fått en ganska dålig start. Förut planerade man ju in bloggandet i vad man gjorde, och det trivdes jag ganka bra med, men eftersom den är ny glömmer jag lätt bort den.  Sen så vill man ju inte heller bli som beroende, men det kanske är bäst?? Ska försöka bli bättre, men undrar om jag verkligen vill det, och sen så vill man ju inte ha någon press, som tar allt det roliga ur det hela.

Idag hade jag ställt in mig på att vara hemma och försöka hålla mig sval hela dagen. Alldeles för varmt för att man ska trivas utan att ha en pool eller en liten sjö precis brevid. Gick upp vid tio någon gång och kände mig utmattad, genomstekt och med huvudvärk. Tog ett bad på nästan två och en halv timme, så himla härligt (och härligt tjejigt, mitt badrumsskåp om ni kommer ihåg? Nu saknas bara en enorm, matchande garderob). Åkte ändå iväg med tunnelbanan lite senare till söder och mötte Gisela, för att bada på långholmen i värmen. Helt packat med folk, så först klämde vi ner oss i en brant och skuggad sluttning. Haha, ingen solbränna där direkt men det var väl ändå för varmt. Sen så satt vi ändå i solen lite senare =) 

Nu ska jag nog äta glass och titta på film, mysigt med lördagskväll. Kisses <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0