Börjar jag bli en jobbig "ringa-hela-tiden" person kanske?

Hej på er sötnosar! Det var väl ett gulligt sätt att börja ett inlägg? Haha, ska kanske byta om till hela den här "älskar-hela-världen-för-den-är-gjord-av-rosa-sockervadd" grejen, men det verkar så ansträngande. Men på gott humör är jag! Pratade med Andrea i telefon nyss, stackars människa har blivit mobil-terroriserad av mig hela dagen, men jag tror inte det är någon fara med det direkt =P.Vi ska mötas imorn vid östra innan 10.20 tåget och åka till stallet. Har bestämt oss för att inte stressa när vi är där, alls. Om vi är hemma vid ett så är det så det är, inte mycket att göra åt saken alltså.

Nu ska jag ta en dush och sen så ska jag och lillasyster Petra baka chokladbollar som iaf jag ska äta till Sex and The City. Är helt beroende, men det är jag ganska glad över. Hur skulle världen se ut utan rullbar choklad? Värt att tänka på, det =) Ska gå och dusha nu, skölja av kvällsdoppvattnet och tvätta håret. I England hittade jag lite hårsaker på Boots (deras svar på vårt apotek, men med mindre läkemedel och mycket mer skönhetsvård), och är lite rädd för att de ska ta slut. Men bra är de, får väl hitta någon engelsk brev vän som kan skicka lite presenter, det skulle inte vara helt fel det!
Kisses <33


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha den som inte är beroende av SATC har inte sett det!

2008-07-28 @ 23:48:06
URL: http://esset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0