Tant + burk

Stod och väntade på Gisela vid medis när det såklart går förbi en tant (en välklädd en, om jag var i hennes ålder skulle jag ha den klänningen varje dag! tummen upp) , hittar en ölburk ovanpå en soptunna, skakar ur den och stoppar den i sin weekday påse. Varför? Haha, det är ju helt sjukt ju. Varför samlar alla pensionärer på burkar? Att de pantar dem för att få pengar förstår väl jag det, men får de så låg pension? Mkt mystiskt, kaske sparar de alla till en rullator-paraply-hållare, vad vet jag?

Annars har jag, utan anledning, satt på mig mina fina svarta pumbs från Belle, bara för att känna mig sådär fin ni vet? Nu har jag två par "bli-glad-skor", hur bra kan det bli? ( de här vågar jag också gå ut med, de röda är ju mina bebisar. Och dem vill man ju inte få i dåligt skick, och tänk om det skulle börja regna?? Ryser)
Måste fota och lägga upp lite nyköppta saker, plus blider från min extremt snygga garderob, men har glömt kameran i stallet. Så klumpigt! På bordet inne i stallet med alla grimmor. Åker dit imorn eller på måndag, Kisses <33


Kommentarer
Postat av: bella

ursnygga skor!

2008-07-28 @ 17:05:40
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0