Purplehead

Nu har jag fläckigt lila-rödbrunt-skimmrande. Coolt det. Nej men, det ser helt okej ut. Oftast ser man inte ens att det är färgat, utan svart som vanligt. Men rött är det verkligen inte.
Har tvn på i bakgrunden, snart ska jag fixa något att äta till Sex and The City, ska försöka vara nyttig och skapa en smoothie eller nått, och sen så lite isig sorbet glass som jag hittat i frysen =) Har iallafall femmans pride program på till vänster om mig. Tycker det är roligt att det satsas så på det. Bodde på söder förut (gud vad hemskt det låter, jag ÄR söder), går fortfarande i samma skola där, och då så knallade hela pride paraden förbi i princip utanför fönstret och sen till Tanto mittemot skolan. 

Nu måste jag gå och krama mamma som precis ropade att hon upptäckt att det visst var Morden i Midsomer, bara en timme senare. Hon följer inte direkt lika många program som jag, så vissa saker behövs. Kisses <33 


Kommentarer
Postat av: ida-jennilie

"Jag är söder" ?

2008-07-23 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0