Nästan som vanligt

Godmorgon på er =)  jag har vart uppe sen typ tjugo i åtta. Sjukt va? Sitter och tittar på tv, trots att jag inte igentligen vill. De visar Freedom Whriters, som jag sett förut, men det är välldigt bra så den får stå på. Är fortfranande ganska nöjd mer håret men det är ganska ojämt. Tur att det knappt synns iallafall, bara små skymtar och det var väl ungefär så jag hade tänkt det. Klockan är ju inte så mycket än, så jag ska ringa någon lite senare om att hitta på något. Det är ju jättefint väder och allt, man kan ju säkert bada om man skulle vilja det =)

Nej, jag blir distraherad av filmen hela tiden, kan knappt hitta tangenterna. Bloggar senare när jag har nått att skriva om. Filmen kanske? Kisses <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0