Måndag

Ny vecka var det, men det jag tänker mest på att jag kanske kan sitta och mysa framför Sex and The City ikväll =) Selma ligger fortfarande och sover, skull vara mysigt det men det blev så varmt att jag var tvungen att gå upp. Har ätit frukost och var duktig nog att ta fram datorn efter. Morgonuppdatering var det? Sol idag med så vi får se vad som händer, vill gärna åka och rida, men ska prata med andrea, och sen så skulle jag inte vara där förns vid tre halv fyra och då kommer man inte iväg förns halv elva. Men men, nu ska vi äta frukost. Kisses <33


Kommentarer
Postat av: alma

älskade bästis,

nu är jag hemma igen :)ringer dej nån gång idag hihi <3

faan vad fin bloggen är :D, skit fin verkligen :)

kärlek till dej.

2008-07-28 @ 11:57:00
URL: http://almass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0