Jojo

Är helt åt helvette just nu, men faktiskt på ett bra sätt =) Är sjukt trött men har haft så kul idag, Andrea är klart en av de roligaste människor jag någonsin träffat. Sitter och tittar lite på Sex and The city och försöker samla tankarna lite, välldigt smidigt sätt. Måste prata med Andrea lite senare ikväll, berättar om våra planer innan jag stciker imorgon. Förhoppningsvis.

Jag & Andrea:

(på väg upp mot hö-loftet)
  Jag - du, vi har inga pirror med oss (
alltså sådana man kör hö med)
  Andrea -  Nej minsan, det var dumt
  J -  Och dom väger ju!
  A - Haha, det gör dom!
(inne på loftet, har alltså tom öppnat dörren)
 A el J - Men vi behöver ju dem

Jag & Andrea:

(på väg genom Allén till bussen, litelite för sent)
   J - G svarar inte, numret funkar inte. Ska vi bara gå?
   A - (ätandes på alldeles för varm vegetarisk micropaj) nej, det känns ju dumt. vad är klockan?
(stannandes)
  J - det är 13 minuter tills den går, är den pajen god?
  A - den är välldigt välldigt varm men jag är hungrig
  J - mmmmm (fingrar på en pajbit), nej jag tror jag väntar.
  A - Gott...
  J - okej, ska vi gå tillbaks nu när vi fortfarande kan kanske?
  A - hm, det kanske vore bra..... 
  J - haha, minutrarna går. Tick tack =)
  A - God paj!
(garvar, går tillbaks. Får skjuts av G till tåget!)


Jag & Andrea:

(runt 21.30 på tekniska, pressbyrån, köppt godis och cola. På väg ut)
  Mann i kassa - hallå, hallå! Ni där!
(vi vänder oss om)
  MIK - NI har min shlev!
(A upptäcker att hon går om kring och viftar med lösgodissleven, springer tillbaks) 


Nej, vi är bra härliga =) Nu är klockan 00, och det har tagit säkert en halvtimme för mig att skriva skiten! Nu måste det telefonas och dushas, Kisses <33 

Kommentarer
Postat av: bella

jo det är ju det, hon är ju gravid igen så lilla harlow ska få ett syskon. jaha, vart bor du någonstans då? tacktack.

2008-07-30 @ 08:58:17
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0