Jo jo

Är välldigt utmattad, ska gå och lägga mig tidigt idag. Jag och Andrea var i stallet runt elva och höll redan då på att dö av värmen. Jag hade slimmade jeans om klistrade sig fast, inte mjukis byxor eller shorts som de andra. Skulle väl ha ridit tre hästar, men han bara med en eftersom veterinären var tre timmar försenad. Var och förökte få upp ponnysarna ur deras 800 kvkm stora hage (de stod lägst ner). slutade med att vi inte orkade hålla dom när de tramsade, så vi släppte och lät dem springa själva upp till grinden, och vi efter. 
För övrigt är jag alldeles för trött för att orka blogga, sitter och tittar på typ transamerica och tänker på cocacola reklamen. T.o.m jag vill ha en skojjigare blogg snart, kisses <33 



Visste ser man att det är lite rött högst upp? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0