Får man vara så tråkig?

Bestämde mig igår för att vara hemma och slappa idag, och så blev det. Nu är klockan halv ett och jag har precis stängt av tvn, städat köket osv. Har satt på mig shorts och t-shirt och snart så ska jag ut och jogga. Haha, med min kondition kommer jag väl knappt komma utanför tomten, och det säger jag faktiskt utan att överdriva. En kort tur blir det, och sen så har jag motionerat för ett halvår, minst. Mycket duktigt =) Solen skiner ju och jag har lagt upp mitt lilla shema, ska springa nu, sen hem och dusha, sen handla hårfärg (creepy) och sen sola. Måste hinna fixa lite med bloggen också, men det hinner vi nog med också. Kanske börjar det spöregna och då blir det inge kul att sola.

Igentligen känns det hemskt att det ska ta så lång tid för en att bli klar. Är det verkligen okej för att det är sommar, eller bör man helt enkelt ta vara på tiden? Känns hemskt när jag tänker på att jag knappt har uttnyttjat sommarlovet alls, men är inte det att vila helt enkelt? Samtidigt så känns det som om man måste ha en massa ursäkter och så för att vara hemma en dag, eller att man bara inte kan nöja sig med sig själv som ensamt sällskap. Men om det är själva grejen då? Okej, det är ju inte så att jag suttit hemma hela sommaren med likadana dagar, men när man gör det känns det, ja, som jag redan skrivit. Kan man verkligen njuta och vara nöjd med sig själv på det här sättet? Jag vet inte om jag kan, men jag tycker ändå om det. Rimligt alls? Nja, men vem bryr sig? Jogga var det! =) Kisses <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0