Beroende?

Ja det kan man säga. Precis som att man kan säga "hej och välkommen till min nya blogg".
Nystart är det alltså, en riktigt ordentlig en. Inleder alltså den här veckan med min nya blogg, och det känns riktigt bra. Jag gillar det här med bloggar ser ni, och easter känns mycket fräschare än den förra. Namnet, vilket kanske inte är helt superduper bra (påsk ni vet? färgglada ägg, gula kycklingar, befjädrade trädkvistar inomhus osv) är iaf mkt bättre än det förra. Haha, utbudet är ju inte direkt stort när varenda människa (i princip, såklart. hur skulle det se ut annars?) har en egen liten bloggadress att skriva skit på. För är det inte det man gör?

Jag tänker inte försöka förändra världen med mina inlägg, för det är inte enligt mig syftet med hela bloggrejen. Nej, jag tycker hela fenomenet är att man ska kunna skriva, berätta och framhålla sig själv. Att man (nu vet jag inte vad jag låter som) bara ska kunna vara. Och att man ska kunna skriva precis det man vill, som inte är direkt kränkande mot någon/några/något.

Det är inte direkt så att jag skäms över "Baraalicen", men jag är väl inte direkt stolt. Hur som helst är det inget jag ångrar, men hoppas den här blir bättre.
Så, nu avslutar/inleder vi med en bild på mig, i regnet, med mina nya snygga pumbs och ett rent sagt piinsamt stort paraply, fotad av underbaraste Sara så sent som i torsdags =)
Nu börjar vi såhär, och så skriver jag imorgon lite mer om (ja, vad jag ska göra då of course) vad jag ska skriva på bloggen, och så blir det väl lite Alice skrivning (om mig alltså) lite senare på dagen. Kisses <3



(jo, designen har jag gjort! FÖRSTÅR NI hur stolt jag är?? inte high tech direkt, men fan va jag är gla =)



Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha nej jag blir verkligen inte bra på bild jämt... det ligger en ganska misslyckad bild på mig på aveny.se... haha fast den vill jag helst glömma så jag vet inte varför jag ens nämner det ;) haha..

XD

2008-07-20 @ 23:46:35
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Linn

Fin blogg :) Du kan gott vara lite stolt tkr jag :)

2008-07-21 @ 06:23:32
URL: http://www.livetsomlinn.se
Postat av: Anonym

designen var fin! :D

2008-07-21 @ 09:24:17
URL: http://paulinaolsson.devote.se
Postat av: amandasundgren

Välkommen välkommen :) förstår att du är nöjd med designen, den är fin!

vad ska du hitta på idag då? kramkalas

2008-07-21 @ 09:52:06
URL: http://amandasundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0