Never been kissed

Sitter och tittar på en film på trean med typ Drew Barrymore. En skräpfilm från 99, men det är alltid lika kul. Skojjigt också att se Jessica Alba i en biroll som troligtvis inte ens finns med i eftertexterna. En statist i princip. 
Satt och försökte skissa lite på material (herregud vad det låter) till en kurs jag och Ronja ska hålla i vår via usek, men det sket sig. Orkar inte och har typ två veckor på mig. Och allt löser sig alltid, eller hur?
Om 40 min börjar Sex and the city och jag funderar på att tjocka mig med chokladpudding, fast välldigt lite såklart...
Kisses <33

never been kissed?


Kommentarer
Postat av: Embla

väl stavas med ett l. inte två. vad har du i svenska?

2008-08-16 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0