Spets



Nu ska vi bara titta på ett avsnitt till, och sen ska jag åka hem. Vi bor på så dumma ställen, så det är extremt osmidigt att ta sig hem. Det blir tunnelbana, tvärbana, pendeltåg och buss. Men det är det värt. Har haft det jättebra, och ska låna med mig några avsnitt hem som jag kan titta på ikväll. Vi har pluggat lite, även om det går långsamt med tv på. Jag har gjort spanskan och valt två kurser jag vill gå i höst, som man går en gång var i veckan. Men pluggar mer imorgon.

Idag har jag gjort något jag alldrig gjort förut, har vart inne och handlat i en tygaffär. Eller jo, det har jag gjort förut men inte är det ofta. Alldrig till en kjol/klänning jag ska göra själv iaf. Hm, visserligen på slöjden, så det kanske inte riktigt helt räknas som eget insiativ, men det är helt efter egen design. Ska göra fina skisser (bättre än de som finns) och lägga upp. Och jag som brukar vara träslöjd =P Har köppt ett spetsband som ska finnas högst upp. Oj vad det kommer bli fint, ifall jag ens lyckas. Och det är ärligt talat inte en så stor chans. Kisses <33

Kommentarer
Postat av: elisabet

Lycka till, själv är jag tyvärr urdålig på att sy!

2008-08-27 @ 22:29:41
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0