Tid över



Hej på er, kommer knappt ihåg att jag uppdaterade imorse men det verkar som det var så. Var och tog en fika med almisen (almass.blogg.se) efter skolan, jättemysigt och kändes välldigt sommrigt att sitta i mysiga soffor med de stora fönstren vidöppna mot drottninggatan (den trevliga delen, lååångt från sergelstorg). Helt klart stammsifik. Och snälla alma bjöd panka Alice på kaffe också, vilket var snällt. Ska återgäldas, eller hur det nu stavas.  Haha, märker på hur jag pratar och skriver att jag inte gått i skolan på ett tag. Man tror att det inte påverkar en så mycket, men det gör det. Iaf med mig, uppenbarligen.

Annars så har jag haft jävligt stressiga dagar. Jag har inte hunnit med mig själv eller något sånt alls. Har inte brytt mig alls om mitt utseende under sommaren, och nu kör jag på jeans och linne varje dag, men håret i osmickrande hästsvans eller lilla-my knut. Har vart ganska skönt, men det är inget jag trivs helt med. Ska gå igenom min garderob lite senare och försöka hitta lite roligare kombinationer, men först ska jag städa. Allt i sovrummet har sett hemskt ut, jag har behövt gå på stortåspetsen för att inte kliva på hälften (och andra hälften är kläder). Mitt i allt hittade jag också datorn, hm.
Okej, jag behöver verkligen lösa kamera problemet, eftersom det inte ens existerar. Inga batterier iaf och det är ju inte så bra. Varför har jag så svårt att bara gå och köpa?? Nyss ringde jag tom Alma och frågade om hon hade laddat upp och kunde skicka någon av bilderna hon tog idag. Men det hade hon inte, då kör på google bild igen. Det lär bli det eller då gamla bilder, hittade bland mina tusen i de olika mapparna. Men ska fixa, såklart. Nu ska jag fortsätta med städningen (bädda-sängen-ta-upp-saker-från-golvet). Kisses <33

Kommentarer
Postat av: alma

jag får stayla dej med kläder på lördag? (a)hah

pusselipuss <3

2008-08-20 @ 20:53:51
URL: http://almass.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hej, vill du få gratis presentkort från KICKS? Då är det bara att bli medlem på den här hemsidan här under.



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=11494



Hejdå :)

2008-08-20 @ 21:01:11
Postat av: Becca

snyggt!:)man vill ju knappt dricka det :P

2008-08-21 @ 12:31:25
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0