Tanken är fin iaf?



Har tittat på två Sex and The City avsnitt nu, och tittar på de två andra lite senare. Och jag såg tre av dem igårkväll och ett imorse. Är det någon som kan gissa vad som står högst på önskelistan inför el födelsedag i september? Längtar faktiskt, men det gör man ju jämt. Är fortfarande i princip som när jag var liten på den fronten, och jag vet inte om jag kommer att växa ur det.
Älskar att få saker, ha saker, köpa saker och ha saker att fira. Orkar inte med en fest, men tror det kan bli något litet för bara de närmaste tjejkompisarna. Typ lunch på favoritcafé, fint fixad lunch hemma eller tjejmiddag. Det skulle faktiskt vara kul att ha en typ brunch, har alldrig haft det förut. Så kan man klä upp sig lite fint och äta pannkakor och croissanter och muffins. Typ. Fast jag gillar inte muffins så mycket, eller "cup cakes" som de allra bästa säger. Eller iaf de som gör den finaste glasyren och de allra fluffigaste. Men de är ju fina att titta på! Hm, nu spekulerar jag bara lite här, och det är dumt när man har viktigare saker att tänka på. Ska förhoppningsvis plugga matte, engelska, NO och spanska, men har ändå bara knappt gått i skolan två veckor. Ska fortsätta kämpa och undvika svackor.

Nu ska jag nog ändå hålla på lite till med datorn, utnyttja internet liksom, och sen ska jag plugga. Bra plan. Kisses <33



Kommentarer
Postat av: Anna

möööms !

2008-08-28 @ 18:11:04
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Sara

Mumsiga bilder, åh nu blev jag hungrig :D

2008-08-28 @ 18:28:39
URL: http://www.faeria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0