Måndagsmorgon

Goddag på er =) Är ensam hemma och om typ fyrtio minuter så ska jag in till stan och möta Malin. Har ju pengar nu, men ska bara titta lite. Vi handlar nog något att äta till ikväll och så åker vi hit sen,  hon ska sova över. Eller slagga, som Alma uttrycker det =P Sitter och halvtittar på tv nu, vet inte riktigt om de där filmkanalerna är särskillt bra för mig, allmänbildad blir man väl kanske iaf.
Har vart uppe sen nio, ätit frukost, packat upp och städat, dushat ur småkrypen ur mitt hår (från landet) och sorterat smutstvätt. Det var välldigt länge sen det blev tvättat senast, och garderoben gapar tom medans smutskorgen svämmar över. Har på mig ett par välldigt gamla urblekta cheapmonday och en vit t-shirt, inte det piffigaste kanske, men oj så bekvämt. Fast jag funderar på ifall jag kanske ska ta mina pumbs, med låga skor i väskan såklart. Vågar jag?? Vem vet..

Jo, jag ska börja leva nyttigare (det är väl sådana saker man ska "avslöja" i sin blogg?), och med det menar jag att jag inte längre ska äta godis varje dag. Under sommaren har jag svullat varje dag, och det märks på hur jag mår. Nej, jag har nu skärt ner mitt intag till cola, mörkchoklad (mjölkchoklad någon gång kanske) och latte. Och inga begränsningar där inte! kanske bara inte varje dag..  Aja, nu ska jag plocka lite till. Se till så jag inte behöver stressa de sista två minuterna. Kisses <33

P.S. Nu har kameran laddat ur och skriker efter nya batterier, så det blir inga alice-fotade bilder nu heller på ett tag, förlåt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0