Kanske bara pga av att det är sommar...?

Ett välldigt stort minus med att ha ett 300 kvm stort hus med en över 1000 kvm stor tomt, helt åt helvette från där hela ens umgängeskrets bor är att man gärna stannar kvar sittandes någonstans i huset el tomten med skräpböcker och lattes. Jag kommer inte härifrån! Det är helt sant. Jag sitter mer än gärna här och latar mig samt sover pinsamt länge varje morgon och skriver mitt första blogg inlägg, alltså det som räknas som "morgonuppdateringen" tjugo i fyra. Håller mig gärna lite för mig själv här borta, utanför stan och söderlivet jag hade/kunnat-ha-om-vi-bott-kvar-i-pinsamt-liten-lägenhet.
Kanske är jag tråkig, men om jag tänker på det har jag det ganska bra. Är det menat att man ska ha så mycket att göra varje dag att det blir vardag att inte hinna vara hemma? Ska jag ursäkta eller bortförklara mitt hemmasittande? Jag kan säga att jag är inte mobbad/utan-vänner (mer åt det andra hållet) men jag är jävligt lat. 
På shemat idag står alltså Sex and The City vid 23 ikväll, och fram tills dess ska jag ha inhandlat lite choklad. Ja, det ska jag unna mig. Har vart duktig, det har jag (åt t.ex ingen chokladpudding som jag sa igår kväll, utan en banan) och har inte ätit godis el dyl sen jag sa at jag skulle sluta. Det kanske t.om blir lite cola! bara en halvliters dock.... eller en stor som räcker länge...

Nej men vet ni, mitt "intressanta" liv kan börja tsm med skolstarten, för nu orkar jag inte. Choklad var det! Kisses <33 


Hus i stil med det jag och felicia lurade i våra "klasskamrater" att jag bodde i.. Lättlurade?

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

vad, designen?

2008-08-13 @ 16:34:32
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Ida

:)

2008-08-13 @ 18:20:52
URL: http://minerales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0