Kväll

Är hemma och har ätit middag. Har vant mig av helt med mina matvanor under sommaren och är alldrig hungrig. Äter när jag själv vill och har hela helgen levt på skräpmat. Men, jag har verkligen hållt på mitt godisminskande. Jag har verrkligen inte ätit eller druckigt något annat onyttigt än mörk choklad, cola o latte (samt saffransglass....). Ska nog fortsätta hålla på det, men eftersom jag faktiskt inte ätit någon (inte ens mörk) choklad alls sen jag kom igång med hela iden, så tänker jag göra Chokladbollar till Sex and The City ikväll. Som, jag vet inte, belöning antar jag. Fast kanske av fel sort? Men skit i det, chokladbollar ska det bli!

Usek mötet gick bra. Alla är ju så himla gulliga och trevliga, men samtidigt välldigt ärliga och det tycker jag är välldigt skönt. Om någon tycker någonting så säger man det utan att någon tar illa upp, vilket verkligen kan värdesättas.
Imorgon har jag bara ridningen vid sex inplanerad, kanske att Andrea följer med och tittar, sover över och så åker vi tsm till täby på onsdagen, men det beror på ifall hon kan komma iväg imorgon. På dagen kommer man nog på något, lär ju behöva möta upp Andrea inne i stan då hon alldrig vart här. Uppdaterar igen senare, Kisses <33


Jo, en vecka tills skolan börjar igen, då man inte längre kan planera sin tid som man vill/leva sitt eget liv och i princip är konstant trött. Längtar? Nej, knappast. Man skulle gå i mellanstadiet igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0