Traditioner utan potatis, ägg och sill

Borde igentligen springa omkring i hela huset och samla ihop mina saker men tänkte att det var bäst om jag bloggade, och trevligare. Har nog lite tid på mig innan min skjuts kommer, Sara skulle ringa när de var på väg. Japp, stallet idag och så vara med Sara och Bilbo på kvällen. Petra (lillasyster) ska springa lilla midnattsloppet, så de andra följer med för att supporta henne lite. Inte jag och Bilbo dock, men vi kanske åker ut sen. Jag har haft min uppväxt vid zinkensdamm, så hela midnattslopp grejen är lite av någon slags tradition, precis som prideparaden som också knallar förbi där.
Och nu så börjar jag ju snart sista året i skolan jag alltid gått i, på samma ställe.
Oj, nu hör jag mobilen pipa. Det är nog Sara, Ha det så bra idag så lägger jag ner lite bloggtid senare. Kisses <33

(bildlöst inlägg, sitter med mammas dator..)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så himla mycket :)

2008-08-16 @ 12:16:34
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0