Sju lektioner.

God morgon på er! 06.30 var det ja? det var ett tag när jag faktiskt trodde att det var genomförbart, men inte. Han ju uppenbarligen blogga ändå. Nu har jag en kl 08.20 - 15.45 lång skoldag, med 7 olika lektioner, och jag vet inte ens när jag har lunch. Absurt? Ja.
Efter ska jag ha skojjigaste fredagsnöjjet, jag ska städa. Och det är helt sant. Det blir nämligen kräftskiva med Allergiska Alma på lördag, och ifall hon sover här så måste en viss fyrbents hårstrån och den fyrbenta själv bort. Som att köra ut någon ur sitt eget rum, han ligger tom här brevid mig nu. Nu ska jag kladda med smink, Kisses <33

Kommentarer
Postat av: shoebox

Vad jobbigt med allergi, tur att man inte har det...

2008-08-22 @ 11:19:30
URL: http://myshoebox.se
Postat av: alma

sötnosen min. du är bäst!

& jag lovar att komma ihåg att ta allergitabletter den här gången...:P

<3

2008-08-22 @ 17:01:43
URL: http://almass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0