Sista Söndag

Sitter här på min obäddade säng med datorn i jeans och tshirt. Andrea ringde och hon vill ha stöd när hon ska iväg och klippa av sig håret (läs;frisörbesök) så jag följer med. Skulle gärna följa med till löttinge efter, men hinner inte. Efter blir det direkt hem och skrapa ihop lite saker så jag kan sova över hos Malin. Vi lär sitta och titta på Sex and The city hela natten, och sova hela dagen imorn, men det är väl inga problem det? Nu när jag tänker på det vill jag verkligen inte börja, trivs bra med att inte veta vilken veckodag det är, eftersom det inte riktigt spela någon roll. Aja, måste kladda på lite smink, Kisses <33


Kommentarer
Postat av: Jonnee

fin blogg.

2008-08-17 @ 16:29:39
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0