Sent

Nu har Sara åkt hem, och jag är ensam med Bilbo. Ganska trevligt då jag har myst ner mig i sängen med Bilbo, som visserligen ligger i ena nedre hörnet. Han skällde typ till tio, välldigt irriterande, och sen gick han och la sig. Har druckit så pinsamt mycket cola senaste dagarna, är inne på den sista av fyra flaskor och jag köppte dom typ i onsdags. Ush, vem annars kan jag skylla på? Resten av familjen har väl drukit typ en flaska tsm och så har sara vart här och hjälpt till, men resten finns i mig. Jag kommer väl få en uttöjd blåsa eller något sånt obehagligt, kul.
Ok, imorn var det menat att det skulle bli lunch med tjejerna i klassen, men det visar sig att ingen kan. Inte ens Malin som jag planerade allt med, diss? nja, bara ute för sent helt enkelt.
Imorgon blir det nog till att sitta hemma på dagen, och så åker jag till Malin lite senare. Och jag som hade tänkt äta lunch i mina fina skor! Vad tråkigt det kan bli... fina naglar har jag ju också =P
Jaja, nu kom resten hem, måste ju fråga hur det gick! Kisses <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0