Jag kanske inte har berättat allt?



Har precis tittat på Projekt Runway. Kul att titta på måste jag säga, även om jag vart dålig på den hela "följa-upp-säsongen" delen. En timme tills Sex and The City börjar och då ska jag äta upp saffransglassen som finns kvar =) Var så trött så jag gick och la mig innan igår och känner abstinensen krypa i benen. Nej, men nästan.

Jo, pappa och Petra och Bilbo (vår hund) har vart på landet och hade inte tänkt komma hem förns imorgon, men dök upp idag med min (och petras, men om man nu ska räkna med vem som faktiskt använder den) dator och mobil laddare. Var utan ett dygn men det känns som så mycket mer. Nu ligger den fint och laddar och tar emot sms, lika kul för den som för mig säkert =P Inte helt bestämt vad som händer imorgon, men det blir nog bra. Ni dör nog inte av att inte veta va? Nej då.

Jag fyller år nu i september! Ska inte önska mig så mycket, men är lite sugen på någon av de här klänningarna från Style By Stars, vad tycker ni? Kisses <33

 
Vilken?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den rosa klänninge är så jäkla fin! :)

2008-08-06 @ 22:28:07
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, men det regnade i ett dygn här med då.. Det gjorde det nog i större delar av Sverige. Så typiskt, när andra länder inte har vatten.. Har torka, och så får vi vatten så det blir översvämning?

2008-08-06 @ 22:48:07
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättefina klänningar båda två, speciellt den blåa :)

2008-08-07 @ 01:37:19
URL: http://selp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0