Någon gång så

Sitter och tråkar, hemma. Hade tänkt åka till löttinge idag med kära Andrea, men när väckarklockan ringde runt åtta stängde jag bara av den och somnade. Sov tills att Andrea ringde för att väcka, och då var det lite för sent för att åka iväg. Hon åkte dit själv, och så ska hon prata med G om hur hon vill att vi ska göra ikvällen. Det är ryttarspel på ryttarstadion, och vi ska jobba där tsm med mini hästarna Rajla och Mini i två dagar. Ser faktiskt fram emot det! Häst mitt i stan slår allt, och det är så vi började.

Hur som helst, är alltså hemma idag. Har huvudvärk och känner mig allmänt krasslig, så det var nog bara bra att jag stannade hemma, all energi på helgen alltså! Har städat och tvättat och ska städa och tvätta. Oj så skoj, verkligen. Kisses <33



Gamla tanten =) "Min" Mogi Mobo xx, gammal gallpör som alldrig kom till start, även om det ofta avspeglas i hennes temperament. Över 20 år gammal och snygg som alldrig förr =) Välldigt vad det blev mycket häst i bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0