Målinriktad

Är hemma nu, och igen i min mjuka säng. Var i stallet och var med på teorin och ungefär halva usekmötet. Har iaf en massa att stå i, men det ska bara bli roligt! Haha, fast kommer typ få stressacne eller något annat konstigt nu under hösten, som jag laddat upp.
Ikväll ska jag plugga so läxan lite till. Den ska sitta som bergen, så jag blir ett steg närmare mitt planerade MVG. Det betyget är mitt stora mål under hela nian, plus att jag ska få VG i de tre ämnen jag bara har G i. Och det känns välldigt bra! Älskar att ha ett mål att jobba emot, och kanske är det motivation att veta hur man kommer känna sig när man uppnått det. Alldrig förr har jag längtat så till SO lektionerna, men nu är frågan hur länge det håller i sig. Men om jag bestämt mig för något, brukar det vanligtvis också bli så. Och det här är väll inget undantag.
OK, kvällen är alltså SO, dator, ELLE, bok och choklad i mitt rum. Kisses <33


Den som ska hjälpa mig mot stress. Älskar den

Kommentarer
Postat av: alma

haha, faan va coolt!

älskar din ALMAnacka :P

särskilt de fina teckningarna på din födelsedag (a)

kärlek <33

2008-08-26 @ 21:35:03
URL: http://almass.blogg.se/
Postat av: Carro

fin! bra att du har mål! :)

2008-08-26 @ 21:38:39
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja visst är det!! Asså det ska bli så j*vla kul!! Gud vad jag längtar!

2008-08-26 @ 21:41:58
Postat av: Anonym

oj glömde skriva att det var från malin!! :D

2008-08-26 @ 21:42:37
Postat av: JohannaMix

Snygg! Kan inte leva utan min almenacka! kram

2008-08-26 @ 21:59:16
URL: http://johannamix.devote.se
Postat av: Miranda

Intressant att du satsar på MVG:n när du inte ens kan stava till de allra enklaste ord! det är ju heller inga slarvfel utan ord där du lagt till bokstäver som inte ens skall vara där!

2008-08-29 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0