Lagom

Sitter här på sängen med en kopp te, rooibus champange. Det jag köppte i fredags (tanken "när jag fortfarande var fri" poppade upp) på NK, välldigt lyckat. Snart ska jag plocka ihop lite saker för imorgon, ska få skåp och material i början av dagen och sen ska klassen litt långholmen och jag vet inte vad. Efter, vilken tid det nu blir, ska jag till stallet med Sara. Bör bjuda henne på ostbågar eftersom hon glömde de hon köppte här i lördags, hm.. Någon gång iaf! Såklart, =P
Efter min lilla packning så ska jag sitta i sängen, dricka mer te och titta på något chiclit-aktigt på datorn, får se vad det blir.. är så klart sugen på Sex and The City, men verkar bli utan. Tänker inte sitta uppe till tolv, det blir inte bättre av att man är trött i skolan också, visdomsord. Kisses <33


P.S. bilden är ett google fynd. Kamerabatterier någon?

Kommentarer
Postat av: malin

Hej du! Har du fått det nya schemat?! Det bokstavligen suger! Vi slutar liksom kvart i fyra på fredagar! :/

2008-08-18 @ 20:45:28
URL: http://sweetvanity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0