Kvällens outfits

Då jag inte har en fungerande kamera, måste jag helt enkelt beskriva vad jag har på mig. Något av en modeblogg ska det ju igentligen vara. Okej, vad sägs, grå tights, grå (samma nyans) långärmad tröja, blå benvärmare upp på låren, röda skidsockar, svart tjocktröja, grå stickad filippa K halskrage, röd svea-mössa och så rödbrun skiftande naglar. Jag känner mig helt rätt.
Alma här, har två sjalar, en grå (taaajjt) mössa, tre olika linnen, två tjocktröjor (en rosa och en lila), grå skinnjacka, leggins och mjukisbyxor, samt likadana röda skidsockar. Samma färg på nagellacket har hon också, det tyckte vi var bra snyggt. Också helt rätt. Nu blir det fest!! Kisses <33


en improviserad paint illustration av alma, gjord sådär i förbifarten kl 01.00. Senare kanske vi tittar på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0