KLÄDER??


Vet ni, jag har varit en ganska trendig person. Helt ärligt. Fina kläder, stil osv, men det har bara försvunnit ut genom fönstret. JAG HAR INGENTING ATT SÄTTA PÅ MIG. I dessa tider är jag ärligt talat ledsen över att jag inte är nudist. Stod och funderade över vad jag kan ha på mig imorgon (planering, barn, planering), och jag kom fram till jeans och tshirt med vita gympaskor. Idag hade jag på mig en tshirt, jeans och vita gympsakor. Igår hade jag på mig jeans, tshirt och vita gympaskor. Ojojoj vad kul. 
Har så mycket för mig just nu att jag bara inte har tid till att tänka ut något, eller har pengarna till att shoppa något. Jag blir så deprimerad. Har lagt på mig någon sorts fjortis/tråkmons stil och det är inte kul. Men jag har ingen INSPIRATION!!
 Alla mina fina outfits involverar högklackat, och det har jag ingen lust med i skolan. Alla mina fina outfits passar bra för helg shoppning, fika osv, men ingenting för skolan. har ingenting som är trendigt nu, även om jag har stenkoll på vad som är det, och jag känner mig bara fel. Min älskade london köppta väska har blivit någonting smutsigt och tungt jag drar med mig och mitt hår orkar jag inte ens tänka på. Förstå att jag är tjej ut till fingerspetsarna (samt något av en perfektionist), men förhoppningsvis är det bara en svacka. Eller liknande. Fan. Kisses <33   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0