Jag & Malin

Nu sitter vi och tittar på Sex and The City och har det bra. Jag har bjudit malin på mitt beroende, saffransglass och hon är nästan lika fast som jag. Har lagt till det på min "får äta" lista. Vad ska man annars göra? Alltså tittar jag på tv och om det är något jag verkligen inte kan göra så är det att blogga samtidigt, man kan ju inte vara bra på allt eller hur?

Okej, för många frågetecken på så få meningar. Bilder! Kisses <33








Hittade kameran i väskan, plus ett par batterier. Alltså, fotade med skitkameran lite tidigare ikväll =) Vi har också vart ute på stan och tittat lite, snart ska vi ha en jätteshopping. Jag köppte trosor på gina tricot, har inte tvättat på ett tag ser ni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0