Ibland vill man inte längre

Jag är fullt medveten om att jag borde uppdatera oftare, men ibland blir det inte så. Jag och Malin har haft det välldigt bra, tills att vi gick till tunnelbanan i blåsregnet. Jag i sexiga ridkläder och hon i jeansjacka. Åkte till Sara och därifrån fick vi skjuts. Knappt några alls i stallet, och red lille Pegasus som vanligt, och såhär på sommaren lever han upp till sitt namn välldigt bra! Eller vad nu det innebär, men det var trevligt. Om jag kunde skulle jag göra honom större och inom mina prismöljigheter, och då skulle han stå och beta gräs i trädgården just nu. Som sagt, det är synd att han är liten.
 
Det blev ett helvette att ta sig hem. Mobilen laddade ur (laddaren är på landet, återses på torsdag), det regnade, jag missade bussen och missade min station. Sprang genom högt blött gräs när jag fortfarande trodde jag skulle hinna med bussen, och blev genomblöt upp på låren. Livet har sina stunder, eller hur? 
Nu höreni, vill jag titta på Morden i Midsomer med mamma. Ska blogga lite senare istället, Kisses <33 



Vissa är inte stora dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0