Hos sara

Är hemma hos sara i hennes gul/gröna stökiga rum. Sötnosen köppte en cola och en toblerone till mig på vägen hit från stallet, vilket var välldigt snällt och passade fint då jag blev stucken av ett getinghelvette. Onda djur, sen så vet man ju inte om man är allergisk eller nått sånt, tänk om jag tuppar av död vilken sekund som helst. Fast jag måste säga att det känns ganska osannolikt, är lite svullen bara. Men ändå, getinghelvette...
Sara står i dushen, så det är darför jag har tagit över hennes dator, som har en fjäril, en zebra, ett lejon och typ en trollslända på skärmen. Sött tycker jag, vi borde alla dekorera våra datorer, pysselstund liksom! nej ush..
Okej, jag flummar iväg, ska inte hända igen. Tänker svara på kommentarer och så måste jag komma ihåg att smuggla ner (eller så frågar jag bara) hennes superduperplattång! Kisses <33 

Kommentarer
Postat av: annie

ja, den är riktigt snygg :)

brukar inte vara så förtjust i lila, men på den telefonen är det snyggt.

2008-08-16 @ 16:57:29
URL: http://[email protected]
Postat av: stephiesmode

hA EN BRA kväll!

2008-08-16 @ 20:36:49
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0