Himlen trillar ner?

Skyfall, är det så det heter? Då är de det. Nu har det lungnat sig, men påvägen från bussen soplades jag nästan bort och var tvungen att hoppa ur min pumbs för att skydda mina fina skor. Hoppade barfota i vattenpölar med blött grus under fötterna istället. Väskan har jag torkat av med en handuk och hängt på tork.
Skönt att vara inne iallafall, och förlåt för att det inte blev någon morgonuppdatering. Ska börja planera mina mornar lite, så jag hinner med allt och ändå ha tid. Förvänta er morgoninlägg 06.30. Kanske.
Har iaf vart inne i stan och ätit en sen lunch med Malin efter skolan. Med tanke på kvaliten på skolmaten så är det oftast nödvändigt. En macka då, och så äter man sen efter igen. Cesarsallad på favorit stället blev det iaf, samma som jag lagt upp bild på så många gånger tidigare. Sen så letade vi en almenacka till Malin och jag tittade lite på kläder, men är lite för pank för det. Köppte en rosa sexkronors klubba istället. En godisklubba alltså, ni vet en sådan där sockrad som man kan köpa på gröna lund och skansen? och på då drottninggatan.
Nu ska jag snart äta, iaf ställa mig och kolla på kastrullerna för att se om det går snabbare då. Kisses <33


Bild tagen av mig! Minsan, letade igenom bildmapparna och valde den här som togs i gamla stan när jag och Felicia gick om kring med bössor för att samla in pengar. "Vill DU rädda LIV?" "nej tack, jag har inte tid just nu".


Kommentarer
Postat av: Cia

men vart faan ligger detta café?

2008-08-21 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0