Helgen.

OK, har tittat på filmen och är tillbaks vid samma plats. Sitter med min "verktygslåda" för armbanden jag gör, och har gjort några. Är omgiven av siden och spets i olika färger och funderar på att göra min första egna kollektion. Men vi får se med det, har lite för mycket annat för mig just nu. Men kul vore det, och med första kollektion menar jag alltså den första att sälja. Billigt såklart, men det kräver så mycket jobb och jag lär ju inte gå med vinst så här tidigt direkt och pengar har jag inte. Kanske en annan gång.

Imorgon ska jag träffa Iaf Ronja i stallet vid tolv, äta lunch och planera kursen vi ska hålla i. Det ska faktiskt bli riktigt roligt, den behövs också. Häst psykologi, bara enkla grunläggande saker som behövs kunnas, så det ska nog gå bra. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra i helgen, jättemånga av mina vänner ska åka bort så det blir väl jag och jag helt enkelt! Kanske lunch med en barndomsvän på söndag, iaf förhoppningsvis. Kisses <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0