Godnatt

Nu ska jag krypa till sängs med den dåliga boken vi läser i svenskan. bara 108 sidor lång, men eftersom den, hm, inte faller mig i smaken tar det emot lite. Utläst på måndag ska den iaf vara och om det är något jag inte vill så är det att hamna efter i början av en termin. typ.
De får iaf vänta sig en dålig recension, fylld med kritik. Annars så blir det stallet imorgon går upp halv tio och tänker vara i stallet halv tolv. Undrar hur det kommer att gå. Sen så blir det till att cykla (troligtvis) hem och dusha (o städa..) och efter det är det kräftskiva, med sällskap av Alma. Precis som förra året då Sara också var med. Kisses <33


förra året. Det bästa med den inte perfekta bildkvaliten är att man inte vet vem som är vem av oss tre, tycker mig dock skymta Alice-Glasögonen någonstans i huvudhöjd på personen till höger. hm.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0