Funderingar

Nu drar det ihop sig! Eller något sånt... sitter och tittar på Projekt Runway och tråkar fram tills Sex and the city. Fast mest är det nog chokladen som är över som det längtas efter, men det skadar ju inte det, eller hur?
Något som känns välldigt skrämmande just nu är att Alla (alltså, de som är medlemmar i min familj el. dyl) har gått till sängs! Jag tror det iaf, och jag känner mig välldigt ensam. Typ liten mus i mörkt kök som inte hittar till osten. Läskigt.
Hm, ska nog be Petra komma och titta med mig. Uppskattar visst bara sällskap när jag blir utan, något att tänka på det.
En annan fundering är om jag ska "slå slag i saken" och smsa/ringa Andrea och planera stalltripp imorgon. Tror det jag... Kisses <33



Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då 3inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer).

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-08-13 @ 22:59:20
URL: http://baarahon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0