Förkyld

Hej på er! har bloggtrixat hela dagen, jag ska byta namn och då alltså adress. Har fixat den och ska publicera en länk om ett tag. Har blivit förkyld, kul va? Sitter i sängen med datorn och är sjuklig, tänker göra det idag och troligtvis imorgon. Huvudvärk, täppt näsa och ont i halsen. Hm, inte så roligt.
Okej! Här med datorn ska jag först jobba med bloggen (det ska bli sådär superduper fint) plugga So, och göra usek jobb. Dvs planering. Hm, det känns faktiskt välldigt roligt. Och eftersom jag då är så SJUK, behöver jag inte få ångest över att jag sitter i sängen samtidigt. Ska nog prata petra till att gå och fixa te, och näsdukar. Kisses <33



Hm, bara för att liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0