Fin

Sitter här på min säng med nya egenfixade naglar. Älskar att vara sådär tjejig och jag känner mig alltid mycket finare.  Imorgon är det veckans sovmorgon, börjar halv tio och det känns otroligt sent som det är nu. Härligt, har en lektion och sen så har jag en lång lunch/håltimme halv elva och efter det är det tre lektioner innan jag slutar. Sen så är det ju stalltisdag. Ska rida och på möte efteråt med Usek, och så måste jag kolla vilken dag de vill att jag ska jobba. Känns jättebra alltihop. Känner mig målmedveten när det gäller skolan (även om jag försöker undvika den hitils oöppnade matteboken i väskan) och med ridningen och allt där. tror faktiskt att den här hösten blir rolig, med gymnasie val lite senare. Är ganska förväntansfull för det med, längtar tills då jag kan ta mig till ett ställe jag själv valt varje morgon, och inte känna mig instängd.

Funderar på vad jag ska göra nu, byta om till mysiga sovkläder och tvätta ansiktet, och sen typ dricka te och mysa. Älskar sådana kvällar, det enda som är en tv som visar Sex And The City  24/7 också. Härligt, hörs imorn =) Kisses <33

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vilken stil ska jag ha på min tattoo tycker du?

Gå in här: http://jasse.webblogg.se/2008/august/carpe-diemvilken-stil.html o lämna din kommentar tack!



Mvh Jasse

2008-08-25 @ 23:24:55
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0