Dags att rodna lite kanske?

Bra bloggare jag är va? Naturbegåvning och verkligen inne på vad jag gör, eller hur? Hur som helst, jag har alltså vart borta ett tag, bodde i lägenheten på stallet med Andrea och Karo ett dygn och sen åkte jag ut till landet och nu är jag och mamma tillbaks igen. Hon för att hon ska jobba, och jag för att jag vill. Man är ju inte liten längre, och att bo i en stuga stimulerar en knappast lika väl längre som då.
Att jag skulle åka iväg och bo i stallet blev lite sådär "halvbestämt" mellan mig och Andrea på tisdagkvällen, och så trodde jag att jag skulle hinna uppdatera innan jag åkte, men var så jävla osmidig och började först att packa osv en halvtimme innan jag skulle åka. Ringde iaf Sara på vägen och bad henne att försöka logga in och uppdatera åt mig, men hon kunde inte komma åt kontot (sådär oförklarigt ni vet?). Har iallafall haft det bra, men det är skönt att vara hemma igen =)

Nu sitter jag här med mammas laptop (pappa och petra har kvar den andra på landet, den är så enorm så den funkar välldigt bra ifall man nu vill titta på fim) på batteri. Ute är det nämligen blixt och dunder på hög nivå, och jag myser. Har kopplat ur både tvn och datorn, annars kanske det exploderar eller vad vet jag. Försiktig kan man iaf alltid vara! Älskar åskväder, speciellt när man är inne. Nu är det tom vintermörkt ute, förutom när allt lyser upp av en blixt. Som sagt, mys.  

Nu mina vänner ska jag läsa ELLE, äta vindruvor pch ringa Malin (eller kan man det i åskväder? troligtvis, och sen så är mittpunkten inte direkt precis ovanför vår skorsten). Hon ska förhoppningsvis sova över här imorgon (min enda vän som är lika inne på Sex and The city som jag! Yey!), sen så träffar jag Sara lite senare på tisdag och åker tsm med henne till första ridlektionen på farsta, och resten av veckan blir i täby med Andrea. Lär bo där i slutet av veckan, ska jobba två dagar på ryttarstadion. Aja, ELLE var det, och tror ni jag vågar sätta på tvn igen?? Kisses <33


Kommentarer
Postat av: alma

men när ska vi hinna ses? :O <3<3

2008-08-04 @ 00:15:12
URL: http://almass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0