Borta till söndag eftermiddag


Okej, nu drar jag mig tillbaka eller vad det nu heter. En halvtimme tills sex and the city börjar och jag ska vara "nattfärdig" om man säger så. Imorgon är det upp tidigt som gäller, ska möta Andrea på östermalm 10.20 nån gång, och så ska vi handla mat innan vi åker till stallet och stannar där tre dagar/ två nätter och jobbar på ryttarstadion hela helgen. Ska bli kul och vi får se till så det blir mycket sömn. Haha uppdaterar troligtvis imorgon men ville bara förvarna för säkerhets skull, ifall det blir dom förra gången menar jag =P

Haha, jag skulle ha en hel blogg med att bara lägga upp bilder från serien. Hehe,  det finns ganska såmånga att välja mellan om man googlar liksom. Och jo, det blir mindre häst (för ni som inte är intresserade) när skolan dragit igång igen, men just nu är det lite "häst sommar". Kisses <33

Kommentarer
Postat av: Embla

tja alice. varför heter din blogg easter? skulle du kunna redogöra lite?

ett ganska oväntat namn på en vanlig tjejs blogg liksom.

2008-08-10 @ 20:45:13
Postat av: Embla

Men svara inte då

2008-08-16 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0