Bilsamling

Är hemma nu, med middag i magen. Har såklart haft det jättebra med Jeanette, och vi fikade och tittade lite i affärer. Jag laddade upp inför min och Malins stora shoppingrunda imorgon, hehe. Blev kär i en tröja från HM med en bil på. Minsann! Varje pojkes dröm, praktiskt att vara tjej då. Den stora frågan är om det ska var grått eller lila, men det lär ju visa sig.
Vi höll på att blåsa bort av en liten mini storm som kom när vi var på Biblioteksgatan, så då hoppade vi in på urban outfitters, och jag längtade till september då jag blir lite äldre och då det brukar rulla in lite pengar. Välldigt bra ställe att vara på när det stormar upp, hemtrevligt.
Ja, idag blir sista kvällen på länge jag kan se på sex and the city.. När skolan drar igång är man alltid för trött för att hålla sig uppe och brukar behöva den där extra timmen sömn. Hoppas hoppas att schemat är bra, men jag tror inte det. Bäst är det när det är så flexibelt som möjligt, så det blir lite mer variation och man inte hamnar i lika tydliga tråkiga rutiner, det stimulerar mig allra bäst (när det är varierat alltså..), men man vet ju inte med alla allmänna tråkmonsar. Vi får se helt enkelt, och jag tänker inte oroa mig för det. Nej, då har jag bättre saker för mig! Kisses <33






Kommentarer
Postat av: JB

Jodå det går fram till mina läsare som inte har en modeblogg och som hatar modebloggar

2008-08-14 @ 20:43:45
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: Camilla Aggeborn

ja men är man sjuk så har man inte så mycket annat att göra så vad passar bättre?

2008-08-14 @ 20:47:21
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha naej det är klart att man ska kolla på OS? :)



Mvh

Söderlund

2008-08-14 @ 20:52:58
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0