Bara För Att

Bara för att, bara för att jag sa att min mobil i princip innehöll mitt liv så gick helvettet sönder! Den går inte ens igång, bara vibrerar. Kanske är den tidsinställd och nu när jag haft den mer än ett år tycker tillverkaren att det är dags att uppdatera sig lite. Helvette! Alla nummer osv borta! puts väck!

Jag har nog ändå inte så mycket att klaga på (men ändååå!), satte in mitt simkort i min gamellgamla mobil och upptäckte att numrerna jag hade fanns kvar, både Andreas och Almas (vilka är de enda nummren jag behöver för tillfället, plus malins dom inte verkar funka..). Skönt de iaf. Har fixat så jag har samma ringsignal som tidigare (visslingen i Kill Bill) och så, helt fantastiskt, fanns mina bilder kvar (från att jag var 11-13). Hittade en massa bilder på Diana, hästen jag tävlade och red förut som nu är död och har henne som visninghäst. Att hon inte finns kvar längre, mer fantastisk häst är/var svår att hitta.  



den svartvita...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0