Att inte göra

Skaffa inte en stor säng, det är mitt råd till er. Som Malin sa igår så är den farlig, vilket kanske stämmer. Sju kuddar och en stor tygelefant som är det ända jag någonsin vunnit på skansken/grönalund/osv. Plus täcke och filtar såklart. Alltså sitter vi här i "pyjamas" i en säng som är lika bred som jag är lång, även om det kanske inte säger så mycket. Jag har datorn i knäet och är omringad av tre telefoner och malin sitter och läser ELLE, och det spöregnar fortfarande. Det började när vi klev av tunnelbanan igår (verkligen när vi precis började gå hemmåt) och så har det inte slutat, men jag tycker det är mysigt. Malin hade ju med sig fyra avsnitt av Sex and The city, så det bev två igår innan de visades på TV och två imorse till frukosten. Om man tänker på det, vem gillar inte regn? Det ger en verkligen möjligheten att ägna sig åt all skit man igentligen vill göra, utan att må dåligt över det. Skulle gissa att vi inte kommer härifrån förns någon gång efter fyra, när hon ska åka hem och jag ska till Sara för att åka med henne till stallet, i Farsta. Första ridlektionen och jag känner på mig att  b-ponnyerna inte har växt. Snart behöver jag rullskridskor (om man vill överdriva).  
Skojjig dag =) Kisses <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0