Alldrig mått bättre...

Hej på er, förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men jag gick och la mig tjugo i nio pga av migrän. Ush, så fort jag börjar skolan igen, hoppas att jag slipper helvettet idag men tror ärligt talat inte det. Vi börjar med helvettes shemat idag, men onsdagen ser ut att vara ganska okej. Ska anstränga mig för att komma igång, och efter ska jag träffa Alma för att prata igenn okm saker.. Visserligen helt utan pengar men det kostar väl ingenting? Haha, måste verkligen gå nu, (börjar 08.20) men längtar tills jag får uppdatera igen =P Kisses <33


Kommentarer
Postat av: Sweetheart

Migrän är hemskt :( Brukar bli alldeles illamående och tro jag ska spy! Eeze hjälper dock oftast för mig. Hoppas du slipper eländet ett tag nu!

2008-08-20 @ 11:45:11
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: Erika

ja de är så himla härligt att bara sticka från där man bor och leva livet! :)

2008-08-20 @ 20:36:10
URL: http://erikaotterjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0